%100 Doğa Outdoor Yaşam Etiği

Üye Sayfası

Anasayfaya git
  • yuregir10
    Üyelik Başlangıcı : 16.12.2010
    Kullanıcıya mesaj gönder
  • Offline
    siteye son giriş zamanı
    11.8.2016 15:16:55
yuregir10 Galerileri Tümü
yuregir10 Videoları Tümü
yuregir10 İlanları Tümü
yuregir10 Yorumları Tümü
  • » yuregir10 8.8.2016 22:31:46
    Slm abi bu sezon haftanın her günü av açık diyorlar bilgilendirir misin Ayrıca bu sene domuz avına beklerim domuz gör bi abi KORUCULU ismail YÜREĞİR
  • » yuregir10 17.9.2015 18:31:50
    Abi su garibana bi yazmadin.hep zengine bakmayin bekliyorum
  • » yuregir10 17.9.2015 18:31:48
    Abi su garibana bi yazmadin.hep zengine bakmayin bekliyorum
  • » yuregir10 10.9.2015 17:51:14
    Abicim abim boşver üvey ik falan sana super bir domuz avi yaptırmak istiyorum. Yabanda goruyorum cok domuz var dyolar 1 -2 domuz cikiyor. Sen gelde domuz gor gor abi.Bana muhakkak yaz. Pisman olmayacaksin. Dommuz avcisi av gprsun
  • » yuregir10 27.12.2014 22:49:11
    Abi yaban tv de dewamli programini seyrediyorum. Iyi av yapiyorsunuz ama sana pek denk gelmiyor. Davet ediyorum abi bi gelde nasil domuz var gor. Cekimlerde super ulur.mera cok acik . Muhakkak b uyrun gelin abi blk den sewgiler.
  • » yuregir10 22.6.2014 18:31:53
    Hocam 3gun ordayim gorusmek dilegiyle sevgilr
  • » yuregir10 9.6.2014 17:40:39
    Bencede cok hakli bu isi avciliktan anlayan insanlar yapmali. Hocamm ayrica seni begenerek izliyorum. Bu sene ivrindi korucuya culluk avina bekkliyoruum. Sevgiler....
  • » yuregir10 11.2.2013 15:36:35
    bor 4 aylıkkan çkikilmiştir şu anda çullukta da çok ii ŞİLA nın yavrularından izlynlrin yorumlarınızı bkliyorum
  • » yuregir10 10.12.2012 22:46:37
    sy Ömer abim siz veya bizler ne yaparsak yapalım keklik bu kadar TİLKİ ve SANSAR varken üremez. hele hele bu gübreler varken mümkünatı yok . sadece var olan kekliği veya aç olan kekliği besleyip bakabiliriz.
  • » yuregir10 7.11.2012 19:55:50
    bu yavruda ava yeni başlayan bi arkadaşa verildi
Avlanabilir Asgari Balık Boyları

En Son Eklenenler

Yaban TV’yi artık twitter’dan da
takip edebilirsiniz

İstanbul Çok Bulutlu Çok Bulutlu
Ankara
Parçalı Bulutlu
-11°
İzmir
Çok Bulutlu
10°
Adana
Çok Bulutlu
-3°
Antalya
Parçalı Bulutlu
12°
  • Para Birimi
  • Alış
  • Satış
  • Dolar
  • 2.2795
  • 2.2837
  • Euro
  • 3.1003
  • 3.1058
  • Euro/Dolar
  • 1.36